Grywalizacja partnerów biznesowych

Budowanie długoterminowych relacji z kontrahentami może okazać się bardziej skomplikowane niż ich pozyskanie. Co jest kluczem do rozwiązania tego problemu? Dobra komunikacja i stałe angażowanie partnerów biznesowych. Rynek oferuje wiele platform B2B i programów lojalnościowych, ale to grywalizacja wychodzi poza utarte schematy i wychodzi naprzeciw rosnącym oczekiwaniom.

 

Mechanika i odpowiednio dopasowany scenariusz grywalizacyjny potrafi zmienić codzienną współpracę w wciągającą zabawę przynoszącą korzyści obu stronom. Tym samym osiąganie celów sprzedażowych, wymiana wiedzy, tworzenie raportów i analiza wyników przestają być przykrym obowiązkiem.

Korzyści

Lojalność marce

Dobra współpraca to współpraca długofalowa, satysfakcjonująca obie strony. Grywalizacja pogłębia relacje pomiędzy firmą, a jej partnerami biznesowymi. To nie tylko praktyczne rozwiązanie, które usprawnia codzienną pracę, ale także narzędzie, które buduje lojalność i wyróżnia Twoją firmę na tle konkurencji.

Zbieranie danych

Aby podejmować trafne decyzje, musisz znać środowisko firmy. Kto jest twoim najlepszym sprzedawcą? Który dostawca zawsze dotrzymuje terminów? Jakich zmian należy dokonać w relacjach z partnerami? Na te i wiele innych pytań odpowiedzią może być grywalizacja. To także sposób na pozyskanie i analizę cennych danych. Ankiety, quizy, statystyki i raporty pomogą we wskazaniu słabych i mocnych stron firmy.

Edukacja partnerów

Zgłębianie wiedzy na temat produktów firmy to nie zawsze pasjonująca lektura. Szczególnie, jeżeli nieobowiązkowa. Jak zmotywować partnerów biznesowych, by zapoznali się z niezbędnymi informacjami? Proces nauki można łatwo zgrywalizować i sprawić, by był łatwy i przyjemny. Mieszanka odpowiednich mechanik gier w połączeniu z angażującą fabułą, grafikami i tekstem zamienia zwykłą naukę w ciekawe wyzwanie.

Wzrost sprzedaży

Doskonałe relacje z partnerami biznesowymi przekładają się na mierzalne efekty. Przepis na sukces? Swobodna komunikacja, rozpoznanie potrzeb, wymiana wiedzy i edukacja to przepis na biznesowy sukces.

Wizerunek marki

W relacjach B2B sposób postrzegania firmy jest kluczowy. Wizerunek marki to jeden z czynników decydujących o rozpoczęciu współpracy z potencjalnym partnerem biznesowym. Innowacyjne i kreatywne podejście angażowania partnerów biznesowych pozwala iść krok dalej niż inni i wyróżnia firmę na rynku.

Technologie i funkcjonalności

Opisz nam swoje potrzeby, a my zaprojektujemy rozwiązanie na bazie najnowszych technologii. KONTAKT